luni, 2 iulie 2007

ISTORIA MEA

  • Buna ziua
  • Eu sunt Ioana Coman am 22 de ani sunt studenta la medicina in anul 5
  • De 2 ani si jumatate sunt consultant in nutritie
  • Intr-o saptamana m-am ingrasat 1,6Kg fara sa fac burta de data aceasta
  • Mi-am imbunatatit starea de sanatate,parul imi sta mult mai bine,nu mai cade si nu se mai rupe,unghiile nu mi se mai rup atat de repede,am mult mai multa energie,mi-am rezolvat problemele pe care le avem cu calciul,cu imunitatea si pe cele pe care le aveam cu acneea
  • De 2 ani nu mai am restante
  • Am participat la sute de traninguri la nivel local,national si international
  • Tocmai am venit din Germania si acum ma pregatesc sa plec la Budapesta la un alt traning de nutritie
  • Am zeci de clieni-toti clientii care au tinut legatura cu mine au avut rezultate si se mentin in continuare
  • Am 21 de colaboratori atat in tara cat si in lume cu care tin legatura si ii invat cum sa aibe grija de clientii si de distribuitorii lor
  • Daca doriti sa aflati alte lucruri pe care eu nu m-am gandit acum puteti sa lasati comentarii sau sa ma contactati.Aveti o rubrica speciala cu modaltatile de contact

Niciun comentariu: